SÜREÇ YÖNETİMİ VE İYİLEŞTİRİLMESİ

Amaç: 

Kurumsal etkinliğin geliştirilmesi ancak tüm değişim hedeflerinin örgüt yapısından bağımsız süreçler şeklinde tanımlanması ve standardizasyonu ile sağlanabilir. Temel amaç, katılımcılarla kurumsal değişim için yürütülmesi gereken çalışmaların temel çerçevesinin paylaşılmasıdır. 

İçerik:     

  • Süreç nedir?
  • Kurumsal değişim için tanımlar-BPR,BPM
  • Süreçlerle yönetim nedir?
  • Kalite yönetim sistemi açısından süreç yönetiminin önemi
  • Süreçler ve hedefler
  • Süreçlerin tanımlanması, süreç haritaları
  • İş akışı hazırlama teknikleri
  • Süreçte girdi ve çıktı ilişkileri, ana süreçler ve alt süreçler
  • Mevcut süreçlerin analiz edilmesi
  • Kritik süreçlerin belirlenmesi ve yönetimi
  • Süreç tanımlama/belgeleme, süreçler arası ilişkiler ve etkileşim
  • Performans göstergelerinin belirlenmesi
  • Süreçlerin maliyet ve geliştirme fırsatları açısından incelenmesi
  • Süreç yönetimi ve sürekli iyileştirme
  • Süreç iyileştirme ve çalışanların katılımı ve iş akışı 


Süre: 
12 Saat/ 2 gün